EYES OG EAGLE

EYES OG EAGLE

28 Disember 2014

Rona rona sepanjang 2014

Assalamualaikum....,
mungkin dah lama sangat dah aku dok membebel dalam blog ni..,hehehehe.., apa apa pun aku tetap akan catitkan beberapa coretan kisah hidup sepanjang 2014.., itu pun kalau aku ingat...,memang banyak perkara berlaku pada kita sepanjang perjalanan hidup ini..,sama macam aku..,aku pun tak lepas daripada sketsa kehidupan aku..,baik dari segi kegembiraan..,kesedihan ...,kekecewaan...,kejayaan mahu pun kegagalan..,
emmmm...,aku..,
Tahun ini tak banyak kenangan manis pada aku..,cuma ada la skit..,itu pun sekadar untuk aku melupakan kisah silam ...,adapun aku bersyukur ada keluarga yang sempurna..,dan memamami..,aku tak hebat macam orang lain..,aku tak kaya...,aku tak glamour...,malah tak hensem...,(manis ader arrrr)..,tapi aku tak pernah lupa siapa aku...,setakat mana kemampuan aku...,
memang kekadang tu aku tersasar dari landasan kemampuan aku sendiri...,itu lah saat kegagalan dalam hidup aku..,tapi aku redha je arrr...,nak buat cam ner...,?? salah diri sendiri..,tak perlu nak melenting pada masalah yang kita buat sendri...,SENDIRI MAU INGAT LA BROOO!!!.,
Terlalu banyak pilihan dalam hidup ni...,!
yang maner erk....??? kalau salah pilih...,nanti kena KAREN...,///////////// hahahaha...,pilihan di tangan  kita sendiri..,tak tahu pilih ..????? ikut lah rasa hati....,emmmmmn.,
masalah tu...,itu la pasal...,kekadang tersalah pilih...,tak leh nak RETURN dah...,termenung oooo...,menyesal pun ade..,
jika pilihan tu tepat...,maka berbangga lah hati...,dan riak menguasai diri...,tapi bukan aku laaa..,aku ok...,maintain bro....,hehehehehe,,...aku simple...,tak cerewet...,apa saja aku bedal..,janji HALAL..,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan